chipsen är mina ända vänner.

hmmm... igår åkte jag till stan på kvällen och mötte bror och sanne,  dom käkade och så. Sen hittade jag Kevin och Jimmy vid plattan. Roade mig där en stund innan jag och Jimmy drog till tanto och mötte upp Metallslave, Hanna och fiona. Drack lite och sådär, hade trevligt. Senare kom även pudelrockarn pontus, och så hittade jag Emil, Neonmartin, Anton och Mikko. Sen när alla bestämt sig för att dra, och det bara var jag och Jimmy kvar fick vi för oss att bada. Och gissa vilka man hittar vid stranden? Cicci och Krille !  Awesome jue. Trevligt att träffa dom . Vi badade, och sen tände Jimmy eld på sin strumpa. Sen sprang vi runt och letade efter en busshållsplats i en halvtimme som vi aldrig hittade.  Så vi stannade bussen mitt i gatan istället och åkte hem och sov.

 ååååh imorse ösregnade det. Så ja o jimmy satt inne tills det slutade, sen åkte vi till emoplace nr 1. Träffade Felicia där! Och kevin, och filipe, heh. Sen hittade vi den andra Kevin , och gick runt o kolla i affärer. Och va allmänt emo som man är på plattan. Henke kom också. hihih. hihih. ihih. Det var trevligt idag. Åkte hem typ halv 7.

Nu sitter jag och försökerfå med ngn och nattbada. Det går inte så jättebra, men vi löser det !.
annarsska jag läsa the dirt hela natten. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0