cuteiswhatweaimfor

Jag tycker om er så mycket, vet ni det?. Ni är dom där speciella som inte är som alla andra.  För "alla andra" skiter jag fullständigt i. Ni är dom som behandlar mig så jag ska bli behandlad . (Men undantag för några ironiska saker). Och nej, jag tänker inte nämna några namn. Och nej, det är itne säkert att jag menar dig. Men dom jag menar kommer antagligen få reda på det förr eller senare.

och så finns det en person som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med just nu. Jag vet inte om det är jag eller du som lilgger i underläge, men det känns mest som jag. Det måste ändras! Du kan inte göra såhär mot mig. Det är smärta, ser du inte det? Är jag inte lika mycket värd? .

är det så så kan du  gå och ta dig i skitan som alla andra jävla idioter.

jag är sjuk. jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0