där brast det.

Jag orkar inte med allt det här. Att du beter dig fett jävla konstigt som bara få rmig att må fett dåligt, att jag inte vet vad jag vill med nånting, att min farsa blir sjutk sur för allt och inte låter mig göra ett skit, fast det skiter jag i fö rjag vill leva mitt fucking liv och inte hans, och det kommre jag få ännu mer skit för sen. Och varför ska jag alltid göra allt? Det är hans hus kan han inte göra ngt jävla skit själv? Och jag pallar inte att ni typ mobbar ut mig och tror att jag är all fine with it, för det funkar inte så! Respekt för fan! vad är grejen med att vissa är värda respekt och andra inte? Vad är grejen med att jag alltid ska vara annorlunda och behandlas annorlunda? Dont get it. Och palla med att jag har typ alla världens sjukdommar samtidigt och att jag har ont överallt hela tiden. Vad är grejen, vad har jag gjort för fel lixom?

Jag är för värdelös för att ens kunna skaffa mig ett eget jobb, hjälp mig? herregud vad ska det bli av mig.

*** varning för emokid ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0