jeni mfffffffffffffff

jag träffade Jessica och Elise idag. Vi fikade och så på waynes och pratade och sådant. Sen åt vi, eller dom typ, och sedan åkte jag till kungsholmen och träffade lilla metallslave :* .  Vi typ promenerade! Ovanligt. Sen satt han och väntade med mig när ja skulle träffa dom små emosarna. MattEhh är i stockholm så var ju tvungen att träffa honom, och Andre, hans polare. Så vi satte oss i wasaparken ? och snackade och sådäääära. Hans dialekt alltså <3.  LOVE IT ! .

Jag är trött och seg och metal är knäpp. Och jag saknar en viss person som fan men .. hglshöghsdfhökasfhds . blah.
kan inte någon typ ta bort min fucking förbannelse eller vad det är? det är ju inte normalt iallafall. Så elak har jag väl inte varit? jag kommer bli psykiskt störd om det fortsätter såhär förihelvete. fan.

NU KOM JAG PÅ ATT JA SKA UPP TIDIGT SÅ JA MÅSTE SOVA NU!!!! . men röka först. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0