rdgfhjklöä'

Ni kan ju inte förvänta er att ja minns allt ja gjort sen ja skrev sist. men ja tror ja va i tanto nån dag, eh.. sen så ja va på stagedive igår, med riku, krille o jenny, träffade metallslave också.  Det var väl bra, lite segt, lite långtråkigt, snygga människor, fula människor, snygga människor som är idioter osv... Men det var väl trevligt. Stack vid 7, pallade inte. allt var så försenat. Träffade Filipe och Dannevafan, fick sällskap av danne halvvägs, det var mycket trevligt, hoppas han vet vem jag är i fortsättninen. Jag skulle alltså till Uppsala. Var framme där typ 10 i 10, mötte Dennis och folk. Vi gjorde inte ås mycket, typ sprang runt. Träffade amanda åxå. Sov hos Felicia, typ. åkte hem idag. Tr'äffade emanuel på kvällen och badade nice.

Vet inte hur det blir i helgen, skogsröjet, åka med vem ? Jesper?  Malin? Mike? Robban?  umågs med? vem? Dennis? RObban ? Malin? CArro? . Ingen aning. Eller ska jag till Grand? eller på Tobbes o Williams fest? Jag tror jag ska skjuta mig, gillar inte sånnt här.

Imorn e första dan på 2AN. ska sova nu. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0