skola, suck

Skolan tar död på  mig, har varit dödstrött ända sen den började.
Måste hitta roliga människor att umgås med i skolan, det är otrooooligt segt just nu, jag blir mycket deprimerad. Jag gillar inte min klass :3

Nu är biljetterna till swedenrock beställda! Och ska fixa till skogsröjet ikv.. o snacka ihop mig med amanda.
Har också möblerat om i mitt rum och så, det tog typ 6 timmar och va skitsegt, pga att mina möbler e så jävla tunga och jag är så jävla liten och svag. Men jag lyckades! Jag nös typ 385237502 ggr av allt damm. Men nu ä det awesome här inne.

och jag saknar dig och juag älskar dig och jag vill ha dig och jag pallar inte tjaffsa med dig och jag pallar inte att du är trevlig när det passar dig för det fungerar lixom inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0