SWEDENROCKSNÄLLAAA !

KUL med första dagen i skolan.. heh. Vi började klockan 9, kul. Gick igenom lite saker, fick kalender och sånnt. Sen hade vi lektioner. Direkt! Började med foto. Vi har en jävla kärring, jag som ville ha henrik. föhelvete!. Sen hade vi håltimme på 2 timmar, SKOJJIGT! :) Sen hade vi Historia och Engelska. kärringlärare där med. sämst. Slutade vid 3 iallafall, istället för 4.

Vet typ vilka massa av dom nya är. Och typ reet, och jessika som jag måste hälsa på någon dag också. Philip har fått gå om och börjat i våran klass också. hehe. 1orna är ganska sweeet::)):)

Nu är jag trött som ett as.

Verkar bli att jag åker till uppsala till grand på fredag, sover där, och sedan åker med Amanda och co. till skogsröjet på lördagen. blir skit bra.

ah, en bild från fotolektionen. sämst kvalite men whatever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0