tanto och så vidare. eller tvärt om

hmm.. åkte hem till riku igår på kvällen, sen åkte vi och överraskade kristoffer, som under tiden försökte få tag på båda oss och fick för sig lite fel saker. Vi kom dit, där va Josse, sen skulle dom till kristoffers land, så jag och Riku fick GÅ dit. det tog ca 1 timme och 30 minuter.  KUUUUL :) . Sen väl där, fick jag mat, vi chillade lite, och sen vart det dags för nattbad. Jag var först i och sen fick jag ligga i och vänta tills badkrukan Riku hade doppat sig. SEGT SOM FAN !!.
Sov kvr där.

Upp vid 9 dagen efter för att åka hem halv 10 , och vara hemma halv 12,  jippie, för att åka på en festival i Uppsala. Vi fixade oss och shit och sen började jag, bror, sanne och jonte åka. Men halvvägs dit får vi reda på att det är inställt, juppi igen !.  Så vi åkte till stan, kollade på lite grejjor, käkade och hamnade på plattan.  Satt där i evigheter typ.. träffa Riku igen, och henke.

Åkte sen till tanto, där det först va skitsegt, sen kom massa mer folk, som Albin, Stefan, Linnea, Felicia, 2 andra brudar, och nå fler typ,  + två jättedryga rödhåringar som har klamydia. Sen kom nå andra tufffa pudlar, vet inte vad dom hette typ. Ah sen så  hände massa saker blabalba och vi blev fet emo. Sen kom halva Breakdown dit med.. eller nått. Sen badade jag och Linnea, för ingen annan ville /vågade. Träffade Jimmy, Dannevafan, Riku och mats ocksåååååå :) mysigt.

Konstiga männikor som låg på plattan ? ;

Sanne;

knäppisar;

ja o bror;

hahahahahaha.

 Linnea och delar av Break Down ?

En annan del av Breeak DOwn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0